Betingelser for à la carte-menuer

Dette er, hvad du har brug for at vide, når du bestiller en à la carte-menu til din interkontinentale flyvning.

1. À la carte-menuer

1.1 Mod yderligere betaling tilbyder KLM dig muligheden for at forudbestille din foretrukne menu, der serveres på Economy Class under din KLM-flyvning. Denne service kaldes “à la carte menu”. Denne ekstra service tilbydes ved reservation online og i din rejseoversigt på KLM.com og i KLM-appen. Du kan bestille til de fleste interkontinentale flyvninger med afgang fra Amsterdam. Normale menuer tilbydes altid. 1.2 À la carte-menuer, der serveres under KLM-flyvningen, kan afvige fra den visuelle og/eller skriftlige fremstilling, der er afbildet under bestillingen, i størrelse, smag og udseende. Ingredienserne kan være udskiftet med tilsvarende madvarer uden forvarsel. 1.3 Når du har bestilt en à la carte menu, er det ikke muligt at ændre eller aflyse din bestilling. 1.4 Det er ikke muligt at kombinere en à la carte-menu med et diætmåltid. 1.5 En ingrediensliste per måltid leveres med den største omhu. KLM er dog ikke ansvarlig for konsekvenser som følge af intolerance eller allergi over for en ingrediens. 1.6 KLM’s Generelle fragtbetingelser er en integreret del af disse betingelser.

2. Krav og kvalifikationer

2.1 For at benytte en à la carte-menu skal du erklære og garantere, at du er juridisk myndig til at indgå denne aftale og herefter til at være bundet af aftalens vilkår og betingelser; og 2.2 Du erklærer desuden, at alle de informationer, du har opgivet for at anmode om en à la carte-menu, er nøjagtige, og at du ikke vil foretage en spekulativ, falsk eller bedragerisk reservation. Du erklærer endvidere, at du kun foretager reservationer til dig selv eller til en anden person, på hvis vegne du er berettiget til at handle, og som også opfylder de krav, der er angivet i paragraf 2.1.

3. Refundering

3.1 Hvis den à la carte-menu, du bestilte, ikke er tilgængelig, får du et almindeligt måltid. Hvis vi ikke serverer dig den bestilte à la carte-menu, eller hvis du har købt og opgraderet til Business Class, har du ret til en refundering svarende til det beløb, du har betalt for à la carte-menuen. 3.2 Hvis din flyvning omlægges eller bliver ombooket, kan serveringen af ​​din à la carte-menu afvige. 3.3 Du kan anmode om en refundering ved at udfylde vores refunderingsformular. 3.4 Du kan ikke få en refundering, hvis du ikke opfylder ovennævnte kriterier.

4. Brug af dine kontaktoplysninger

4.1 Dit navn og flyoplysninger vil blive brugt af KLM Royal Dutch Airlines og KLM Catering services BV til opfyldelse af din bestilling i overensstemmelse med KLM's privatlivspolitik. 4.2 Hvis du vælger at angive din e-mail-adresse, kan vi bruge denne til at sende dig en kvittering, informere dig om status for din bestilling og bede dig om at give feedback om à la carte-måltidsservicen.