Rettelse af en skrivefejl i et navn

Ups! En skrivefejl sker for de bedste af os. Det er dog intet problem: hvis det kun er en skrivefejl , har vi styr på det.

Sådan foretager du en navnekorrektion

Har du bemærket en skrivefejl i dit navn? Hvis du har reserveret din flyvning via KLM og flyver med KLM, Air France eller Delta Air Lines, kan du anmode om en gratis navnekorrektion ved at kontakte os op til 30 timer før afgang.

Hvis en af dine flyvninger flyves af et andet partner-luftfartsselskab, skal du sende os din anmodning mindst 72 timer før afgang. Vi hjælper dig gerne.

Du behøver ikke at anmode om en navnekorrektion, hvis:

  • du har flere fornavne, og kun det første vises i din reservation – det er korrekt, at der kun vises 1 fornavn;
  • du har brugt dit fødenavn, så længe det er det samme efternavn som i dit pas;
  • dit navn vises uden mellemrum - det har vores system gjort, det er ikke en skrivefejl.

Naturligvis kan du ikke erstatte dit navn med en andens navn - billetten forbliver i dit navn.

Flying Blue-præmiebillet

Hvis du har reserveret en præmiebillet, bedes du venligst kontakte Flying Blues kundeservice.

Reservationer via et rejsebureau

For rejser reserveret via et rejsebureau bedes du kontakte bureauet direkte for at foretage en navnekorrektion. Vi anbefaler, at du gør det i god tid, da det kan tage noget tid at behandle det.