Forretningsintegritet

Loyalitet, retfærdighed, gennemsigtighed, ærlighed og integritet. Disse 5 ord står centralt i KLM’s adfærdskodeks. Læs mere om vores adfærdskodeks, vores whistleblower-politik og vores erklæring om sikkerhed og tryghed.

Speak Up

Overholdelse af adfærdskodekset gælder for alle medarbejdere hos KLM Group. Som en del af kodekset kan medarbejdere i tilfælde af en mistanke om ubehørig forretningsadfærd inden for virksomheden indberette det på korrekt og sikker vis. Dette gælder ikke kun for nuværende og tidligere medarbejdere hos KLM, alle som i kraft af deres arbejde har kontakt med KLM, kan også gøre dette. Du kan finde yderligere information i vores Speak Up-politik. I denne politik finder du også et link til rapporteringsværktøjet Speak Up.

Læs vores Speak Up-politik

Kundeklager kan ikke indsendes via rapporteringsværktøjet Speak Up. For denne type klager, tag venligst kontakt til KLM Kundekontakt.

Sikkerhed og tryghed

Sikkerhed og tryghed er grundlæggende aspekter af alt, hvad vi gør. Vi sigter efter at opnå det højest mulige niveau af sikkerhed og tryghed. Vores ambition er at være førende i verden inden for sikkerhed.

Læs vores erklæring om sikkerhed og tryghed