Transfers

Har du en transfer til en anden flyvning? Find ud af, hvad du skal gøre for at fortsætte din rejse problemfrit. Og ingen grund til bekymring; de fleste trin tager vi os af.

Boardingkort

I de fleste tilfælde modtager du allerede dit boardingkort til dit forbindelsesfly, når du checker ind til din første flyvning. Det betyder, at du ikke behøver at checke ind igen til den næste flyvning. Hvis du ikke har modtaget det, kan du gå til transferskranken eller automaten for det flyselskab, du flyver med, for at hente det.

Bagagetransfer

Ved de fleste transfers behøver du ikke afhente din check-in-bagage. Lufthavnspersonalet sørger for, at den kommer med din næste flyvning, så du behøver kun at hente den på din endelige destination.

Hvis du har en transfer i USA eller Kina, skal du sandsynligvis afhente din bagage for derefter at checke den ind igen. Dette er på grund af lokale regler. Du modtager en advarsel om dette, når du checker din bagage ind. Du skal også afhente din bagage og checke den ind igen, hvis du har købt en separat billet hos et flyselskab, der ikke er en SkyTeam-partner.

Transfertider

Når du bestiller din rejse, tages der hensyn til transfertider, så du har tid nok til at komme til dit forbindelsesfly. Det kan dog være godt at overveje nedenstående råd.

Amsterdam Lufthavn Schiphol

Den nødvendige transfertid som minimum i Amsterdam Lufthavn Schiphol er normalt omkring 50 minutter. Bemærk dog, at hvis du rejser til et land uden for Schengen, skal du gennemgå yderligere sikkerhedstjek, hvilket kan tage længere tid.

Lufthavne uden for Holland

Vil du vide mere om en bestemt lufthavn? Vi anbefaler at tjekke lufthavnens hjemmeside. Oplysninger om din næste flyvning vil også blive vist på skærmene i transferlufthavnen, så hold øje med dem.

Sealed tax-free purchases

If you have a transfer during your journey, we recommend sealing your tax-free purchases in the shop. At some airports, unsealed tax-free products of transfer passengers are confiscated at the security check.

Misset fly

Nåede du ikke til din næste flyvning på grund af en forsinkelse eller andre uforudsete omstændigheder? Der er ingen grund til bekymring; du vil automatisk blive booket til den næste tilgængelige flyvning. Du modtager en meddelelse om dine nye flyoplysninger. Hvis din enhed ikke er forbundet til internettet, kan du se dine flyoplysninger og printe dit boardingkort på en selvbetjeningsautomat eller ved en transferskranke. Du behøver ikke at afhente din bagage; vi vil ommærke og overføre den til din nye flyvning.

Ofte stillede spørgsmål