Derfor skal du reservere direkte på KLM’s hjemmeside.
Ingen skjulte udgifter
Reserver med ro i sindet. Vores priser skjuler ingen ubehagelige overraskelser.
Kundeservice døgnet rundt
Stol på direkte, personlig støtte, når du har brug for det, dag eller nat.
Problemfri rejse
Nyd en problemfri rejse med rettidige opdateringer og automatisk ændring af reservation.
Ingen skjulte udgifter
Gennemsigtige priser
Vi er klar over omkostningerne. Når du reserverer direkte hos KLM, er den pris, du ser, den pris, du betaler.
Ingen ubehagelige overraskelser
Ved at reservere på den betroede KLM-hjemmeside undgår du skjulte gebyrer som dem, der ofte tilføjes andre steder.
Reserver med ro i sindet
Vælg trygt, velvidende at din rejse begynder med gennemsigtighed og klar kommunikation.
Kundeservice døgnet rundt
Altid tilgængeligt
Uanset hvor du er, og hvornår du har brug for os, er vi her for at hjælpe dag og nat.
Understøttelse af flere sprog
Vi taler mange sprog for at give klar kommunikation og den støtte, du har brug for.
Kontakt os på din måde
Du kan kontakte os gennem den kanal, der fungerer bedst for dig. Vi er her for at hjælpe, på din måde.
Problemfri rejse
Automatisk ændring af reservation
Aflysning af flyvning? Vi vil gøre vores bedste for automatisk at ændre din reservation til den næste tilgængelige flyvning.
Altid informeret
Få opdateringer i realtid om din rejse for at holde dig informeret hele vejen.
Bekymringsfri rejser
Vi håndterer det uventede, så du kan rejse uden bekymringer og nyde oplevelsen.
Hvorfor vælge KLM
Fordelagtige flytider
Få mest muligt ud af din rejse med bekvemme afgangs- og ankomsttider. Flyv i ordentlig tid: vores flyvninger passer til din tidsplan, ikke omvendt.
Bedste flyselskab for passagerer
I 2025 blev vi igen tildelt APEX World Class Award for bedste flyselskab for passagerer! Det er den højeste standard inden for APEX’ globale priser til flyselskaber. Og den anerkender vores forpligtelse over for dig: sikkerhed, velvære og bæredygtighed.
Forstyrrelser af flytrafikken? Vi er her for at hjælpe dig
Vi vil informere dig med det samme via telefon eller e-mail, om eventuelle flyændringer eller -aflysninger. Dernæst vil vi begynde at ændre din reservation til den næste mulige flyvning. Vi kontakter dig med din nye flyveplan, så snart vi finder en plads.
Foretrækker du en anden flyvning, eller har du spørgsmål? Vi er her for at hjælpe.
Hvis din nye flyvning ikke er den samme dag, vil vi ikke lade dig i stikken. Alt fra en kop kaffe til et hotelophold – fordi din komfort er vigtig for os.
Service om bord og komfort
Vi sigter altid efter at give fantastisk service! Hvis du har kommentarer, så informer venligst kabinepersonalet. De vil gøre deres bedste for, at din flyrejse bliver så behagelig som muligt.
Nyd mere med Flying Blue
Som Flying Blue-medlem optjener du Miles for at få ekstra fordele under din rejse. Men du kan også bruge dine Miles på meningsfulde måder, såsom at donere til velgørenhed eller bidrage til yderligere SAF (alternativt flybrændstof). Mange Flying Blue-medlemmer udnytter allerede disse muligheder.
Vi sætter pris på din feedback
Vi samarbejder med uafhængige analysebureauer om at indsamle din feedback og bruge den til at forbedre vores tjenester. Dine personlige oplysninger bruges aldrig til kommercielle tilbud eller mails, medmindre du har givet udtrykkelig tilladelse.
Efter din flyvning eller kontakt med vores KLM Kundekontakt, kan du modtage en invitation til at deltage i en af vores undersøgelser:
- Undersøgelse om service-overensstemmelse og tilfredshedsundersøgelse (af Kantar og Qualtrics)
- Kontaktcenter-evalueringer (af BVA og MediaTech)
Vi deltager også i bredere undersøgelser af tredjeparter som IATA og Schiphol. Derudover gennemfører vi ad hoc-undersøgelser i samarbejde med bureauer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research med flere.
Ofte stillede spørgsmål
KLM tilbyder problemfri rejser, omfattende tjenester, rejsefleksibilitet og support før, under og efter din rejse.
KLM tilbyder nem reservation, online check-in, digitale boardingkort og opdateringer i realtid via KLM-appen.
KLM tilbyder løbende support via sin app, serviceskranke og rejsemeddelelser i realtid.