Derfor skal du reservere direkte på KLM’s hjemmeside.

Udforsk fordelene ved at foretage din reservation via vores hjemmeside.

Ingen skjulte udgifter

Gennemsigtige priser

Vi er klar over omkostningerne. Når du reserverer direkte hos KLM, er den pris, du ser, den pris, du betaler.

Ingen ubehagelige overraskelser

Ved at reservere på den betroede KLM-hjemmeside undgår du skjulte gebyrer som dem, der ofte tilføjes andre steder.

Reserver med ro i sindet

Vælg trygt, velvidende at din rejse begynder med gennemsigtighed og klar kommunikation.

Kundeservice døgnet rundt

Altid tilgængeligt

Uanset hvor du er, og hvornår du har brug for os, er vi her for at hjælpe dag og nat.

Understøttelse af flere sprog

Vi taler mange sprog for at give klar kommunikation og den støtte, du har brug for.

Kontakt os på din måde

Du kan kontakte os gennem den kanal, der fungerer bedst for dig. Vi er her for at hjælpe, på din måde.

Problemfri rejse

Automatisk ændring af reservation

Aflysning af flyvning? Vi vil gøre vores bedste for automatisk at ændre din reservation til den næste tilgængelige flyvning.

Altid informeret

Få opdateringer i realtid om din rejse for at holde dig informeret hele vejen.

Bekymringsfri rejser

Vi håndterer det uventede, så du kan rejse uden bekymringer og nyde oplevelsen.

Hvorfor vælge KLM

Hver dag gør vi vores bedste for at være dit foretrukne luftfartsselskab. Find ud af, hvorfor vores passagerer bliver ved med at flyve med os.

Direkte flyvninger rundt omkring i hele verden

Vi flyver direkte til flere end 160 destinationer i hele verden. Læn dig blot tilbage og slap af, mens vi tager dig derhen, hvor du skal!

Vis alle destinationer

Fordelagtige flytider

Få mest muligt ud af din rejse med bekvemme afgangs- og ankomsttider. Flyv i ordentlig tid: vores flyvninger passer til din tidsplan, ikke omvendt.

Bedste flyselskab for passagerer

I 2025 blev vi igen tildelt APEX World Class Award for bedste flyselskab for passagerer! Det er den højeste standard inden for APEX’ globale priser til flyselskaber. Og den anerkender vores forpligtelse over for dig: sikkerhed, velvære og bæredygtighed.

Bæredygtighed

Det er ikke bæredygtigt at flyve lige nu. Derfor forsøger vi at reducere vores påvirkning med alternative brændstoffer, mere effektive fly og smartere drift. Læs om, hvordan vi gør dette, og hvordan du kan hjælpe.

Mere om bæredygtighed

Vi holder dig informeret

Fra reservation til boarding underretter vi dig med det samme om eventuelle forsinkelser, afbrydelser eller gateændringer.

Tilmeld dig for at få opdateringer

Trykfejl? Ingen betaling

Har du reserveret din billet og opdaget en fejl i navnet på din billet? Bare rolig, vi har løsningen til dig. Det er menneskeligt at fejle, det opkræver vi ikke gebyr for.

Se hvordan du retter en stavefejl

Forstyrrelser af flytrafikken? Vi er her for at hjælpe dig

Vi vil informere dig med det samme via telefon eller e-mail, om eventuelle flyændringer eller -aflysninger. Dernæst vil vi begynde at ændre din reservation til den næste mulige flyvning. Vi kontakter dig med din nye flyveplan, så snart vi finder en plads.

Foretrækker du en anden flyvning, eller har du spørgsmål? Vi er her for at hjælpe.

Hvis din nye flyvning ikke er den samme dag, vil vi ikke lade dig i stikken. Alt fra en kop kaffe til et hotelophold – fordi din komfort er vigtig for os.

24/7-service på sociale medier

Har du spørgsmål, anmodninger, eller vil du gerne holdes opdateret om, hvad vi laver? Vi er her for dig hele døgnet på fire sprog via den kommunikationskanal, du foretrækker.

Læs vores fællesskabsstandarder (engelsk)

Service om bord og komfort

Vi sigter altid efter at give fantastisk service! Hvis du har kommentarer, så informer venligst kabinepersonalet. De vil gøre deres bedste for, at din flyrejse bliver så behagelig som muligt.

Nyd mere med Flying Blue

Som Flying Blue-medlem optjener du Miles for at få ekstra fordele under din rejse. Men du kan også bruge dine Miles på meningsfulde måder, såsom at donere til velgørenhed eller bidrage til yderligere SAF (alternativt flybrændstof). Mange Flying Blue-medlemmer udnytter allerede disse muligheder.

Bliv medlem af Flying Blue

Vi sætter pris på din feedback

Vi samarbejder med uafhængige analysebureauer om at indsamle din feedback og bruge den til at forbedre vores tjenester. Dine personlige oplysninger bruges aldrig til kommercielle tilbud eller mails, medmindre du har givet udtrykkelig tilladelse.

Efter din flyvning eller kontakt med vores KLM Kundekontakt, kan du modtage en invitation til at deltage i en af vores undersøgelser:

  • Undersøgelse om service-overensstemmelse og tilfredshedsundersøgelse (af Kantar og Qualtrics)
  • Kontaktcenter-evalueringer (af BVA og MediaTech)

Vi deltager også i bredere undersøgelser af tredjeparter som IATA og Schiphol. Derudover gennemfører vi ad hoc-undersøgelser i samarbejde med bureauer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research med flere.

Ofte stillede spørgsmål

KLM tilbyder problemfri rejser, omfattende tjenester, rejsefleksibilitet og support før, under og efter din rejse.

KLM tilbyder nem reservation, online check-in, digitale boardingkort og opdateringer i realtid via KLM-appen.

KLM tilbyder løbende support via sin app, serviceskranke og rejsemeddelelser i realtid.