Wi-Fi om bord
WiFi-pas
Hvis der er WiFi på dit fly, kan du købe et WiFi-pas. Du kan købe dit WiFi-pas under check-in, eller når du har boardet dit fly. Priserne kan variere afhængigt af det valgte pas og længden på din flyrejse.
Du kan gratis sende beskeder under hele flyrejsen
På alle europæiske flyvninger med WiFi om bord kan du sende og modtage beskeder via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Du er velkommen til at bruge Message Pass fra start til landing! Blot en påmindelse: På grund af den begrænsede båndbredde kan du ikke sende eller modtage billeder, videoer eller lyd.
WiFi-pas
Med dit WiFi-pas kan du:
- browse på internettet,
- sende eller modtage e-mails,
- bruge WhatsApp eller lignende tjenester, også til at sende og modtage fotos, videoer og talebeskeder,
- streame film, serier, musik og podcasts.
Vi tilbyder kun WiFi-pas på hele din flyrejse på fly inden for Europa.
Du kan gratis sende beskeder under hele flyrejsen
På alle interkontinentale flyvninger med WiFi om bord kan du sende og modtage beskeder via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Du er velkommen til at bruge Message Pass fra start til landing! Blot en påmindelse: På grund af den begrænsede båndbredde kan du ikke sende eller modtage billeder, videoer eller lyd.
WiFi-pas
Med dit WiFi-pas kan du:
- browse på internettet,
- sende eller modtage e-mails,
- bruge WhatsApp eller lignende tjenester, også til at sende og modtage fotos, videoer og talebeskeder,
- streame film, serier, musik og podcasts.
Vi tilbyder 2 muligheder: et pas i 1 time og et pas til hele din flyrejse.
Sådan opretter du forbindelse
Du kan bruge WiFi om bord, så snart du er på din plads, eller kort efter afgang i nogle lande. Du skal blot skifte din enhed til flytilstand, oprette forbindelse til vores WiFi-netværk og følge trinene på din skærm.
Når din enhed er tilsluttet, åbnes en "ombord-portal". Her kan du aktivere Message Pass eller købe dit WiFi-pas, hvis du ikke allerede har arrangeret det i forvejen. På denne portal kan du også tjekke din seneste flystatus og købe aktiviteter til din destination.
Vi gør vores bedste for at sikre, at du ikke løber ind i nogen problemer, når du køber vores WiFi om bord til flyrejser. Hvis noget går galt, kan du anmode om at få dit købte pas refunderet.
Ofte stillede spørgsmål
Ikke alle KLM-fly har WiFi. Vil du vide, om dit har? Så hold øje, når du laver en reservation. Hvis du ser et WiFi-symbol under reservationsprocessen, vil dit fly have WiFi.
Har du reserveret billet til en flyvning med WiFi om bord? Du kan oprette forbindelse til WiFi-netværket om bord. Du skal bare følge trinene på skærmen.
Det er normalt gratis at sende beskeder via WiFi med Message Pass. Vil du også gerne tjekke din e-mail og sociale medier eller streame musik og film? Køb derefter vores betalte WiFi-pas.