Wi-Fi om bord

Ser du et WiFi-logo, mens du bestiller din rejse eller under flyrejsen? Dette betyder, at du kan holde kontakten med dine venner og familie under hele flyrejsen, selv når du befinder dig tusindvis af meter oppe i luften. Læs mere om, hvordan du planlægger og bruger Wi-Fi om bord.

WiFi-pas

Hvis der er WiFi på dit fly, kan du købe et WiFi-pas. Hvilke pas, der er tilgængelige, afhænger af din destination og flytypen. Du kan købe dit WiFi-pas under check-in eller når du har boardet dit fly. Priserne kan variere afhængigt af det valgte pas og længden på din flyrejse.

Du kan gratis sende beskeder under hele flyrejsen

Vores Message Pass gør at du gratis kan sende beskeder på alle europæiske flyrejser med WiFi-adgang under hele flyrejsen. Med denne service kan du sende og modtage beskeder via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Bemærk venligst, at du ikke kan sende eller modtage billeder, videoer eller lydfiler.

Stream Pass

Med dette pas kan du:

  • surfe på internettet;
  • sende og modtage e-mails, herunder (store) vedhæftede filer;
  • sende og modtage beskeder, herunder billeder, videoer og lydfiler;
  • streame musik, lyd og video.

Du kan gratis sende beskeder under hele flyrejsen

Vores Message Pass gør at du gratis kan sende beskeder på alle interkontinentale flyvninger med WiFi-adgang under hele flyrejsen. Med denne service kan du sende og modtage beskeder via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Bemærk venligst, at du ikke kan sende eller modtage billeder, videoer eller lydfiler.

Stream Pass

Med dette pas kan du:

  • surfe på internettet;
  • sende og modtage e-mails, herunder (store) vedhæftede filer;
  • sende og modtage beskeder, herunder billeder, videoer og lydfiler;
  • streame musik, lyd og video.

Sådan opretter du forbindelse

Du kan bruge Wi-Fi om bord, så snart du er på din plads, eller kort efter afgang i nogle lande. Du skal blot skifte din enhed til flytilstand, oprette forbindelse til vores Wi-Fi-netværk og følge trinene på din skærm.

Når din enhed er tilsluttet, åbnes en "ombord-portal". Her kan du aktivere Message Pass eller købe dit internetpas, hvis du ikke allerede har arrangeret det i forvejen. På denne portal kan du også tjekke din seneste flystatus og købe aktiviteter til din destination.

Vi gør vores bedste for at sikre, at du ikke løber ind i nogen problemer, når du køber et af vores WiFi-pas til flyrejser. Hvis noget går galt, kan du anmode om at få dit købte pas refunderet.

Anmod om refundering af dit WiFi-pas

Wifi and World Business Class

Ofte stillede spørgsmål

Ikke alle KLM-fly har WiFi. Vil du vide, om dit har? Så hold øje, når du laver en reservation. Hvis du ser et WiFi-symbol under reservationsprocessen, vil dit fly have WiFi.

Har du reserveret billet til en flyvning med WiFi om bord? Vent lige lidt. Når flyet er lettet, kan du oprette forbindelse til WiFi-netværket om bord. Du skal bare følge trinene på skærmen.

Det er normalt gratis at sende beskeder via WiFi med Message Pass. Vil du også gerne tjekke din e-mail og sociale medier eller streame musik og film? Køb derefter vores betalte WiFi-pas.