Mistede genstande

Har du glemt en personlig genstand om bord, eller har du bemærket, at der mangler noget i din bagage? Lad os hjælpe dig med at anmelde og finde din mistede genstand.

Mistet genstand om bord

Hvis du har efterladt en personlig genstand om bord på flyet, afhænger det af flyselskabet og ankomstlufthavnen, hvad du kan gøre.

Flyvning fløjet af KLM med ankomst til Schiphol

Kontakt os inden for 3 dage for at fortælle os, hvad du mangler, og hvilken flyvning du har taget. KLM Lost & Found vil derefter gå i gang med at finde din mistede genstand.

Hvis du opdager mere end 3 dage efter ankomsten, at du mangler noget, skal du kontakte lufthavnen. Alt, hvad der bliver fundet, vil blive opbevaret på lageret efter denne periode, herunder genstande, der blev efterladt i KLM Crown Lounges.

Kontakt Amsterdam Airport Schiphol

Flyvning fløjet af KLM med ankomst til en anden lufthavn

Kontakt venligst det lokale KLM-personale i lufthavnen og fortæl dem, hvad der skete. De vil hjælpe dig.

Flyvning fløjet af Air France

Hvis du har mistet noget om bord på et Air France-flyvning, bedes du kontakte dem. De vil opbevare fundne genstande i op til 3 måneder.

Kontakt Air France

Andre luftfartsselskaber

Hvis du har mistet en noget om bord på et fly fløjet af et andet flyselskab, skal du kontakte det pågældende flyselskabs kundeserviceafdeling.

Genstande mangler i din bagage

Hvis du opdager, at der mangler noget i din bagage, skal du kontakte os inden for 7 dage efter ankomsten. Vi informerer dig om, hvad vi kan gøre.