Refundering af ekstra tilvalg

Har du reserveret et ekstravalg, som du ikke har brugt? Anmod om en refundering! Vi forklarer, hvornår du er kvalificeret, og hvordan du kan få dine penge tilbage.

COVID-19

Vores tjenesteydelser kan have ændret sig for at forhindre spredning af COVID-19.

Læs de nyeste COVID-19-opdateringer

Sådan anmoder du om en refundering

I vores online-refunderingssystem kan du nemt anmode om en refundering af dine ekstra tilvalg. Dette system tjekker, om du har ret til en refundering. Du kan også ringe til os, men dette kan koste et gebyr.

Vi behandler din anmodning inden for 7 dage.

Har du ikke reserveret via KLM?

Desværre kan du ikke benytte vores online-refunderingssystem, hvis du har reserveret via et rejsebureau. Vi råder til, at du kontakter dit rejsebureau først, da de har alle informationer, du skal bruge for at arrangere din refundering. Du kan finde deres kontaktoplysninger på deres hjemmeside. Hvis du foretrækker det, kan du også kontakte os direkte for at hjælpe med at arrangere din refundering.

Berettigelse

Husk at undersøge grundigt, om du har ret til en refundering, for at undgå at blive skuffet.

Reservation af almindeligt sæde

Vi refunderer prisen på dit almindelige sæde, hvis:

  • Du anmoder om en refundering inden for 24 timer efter købet af valgmuligheden
  • Din KLM-flyvning er blevet aflyst
  • Flytypen på din KLM-flyvning blev ændret
  • Du var med en afbrudt eller aflyst flyvning fløjet af KLM eller en SkyTeam-partner og derfor gik glip af dit interkontinentale KLM-forbindelsesfly
  • Du blev tildelt en anden plads
  • Du reserverede et sæde på en flyvning fløjet af KLM men skiftede til en flyvning, der ikke er fløjet af KLM

Læs de fulde betingelser for pladsreservation

Pladser med ekstra komfort på Economy Class

Vi refunderer prisen på din Economy Comfort-plads, pladser med ekstra benplads, pladser i en række med 2 eller pladser forrest i kabinen, hvis:

  • Du anmoder om en refundering inden for 24 timer efter købet af valgmuligheden
  • Din KLM-flyvning er blevet aflyst
  • Flytypen på din KLM-flyvning blev ændret
  • Du var med en afbrudt eller aflyst flyvning fløjet af KLM eller en SkyTeam-partner og derfor gik glip af dit interkontinentale KLM-forbindelsesfly
  • Du ændrede din KLM-flyvning og købte den samme pladstype på den nye flyvning
  • Du ændrede din KLM-flyvning, og den samme plads var ikke tilgængelig på den nye flyvning

Læs de fulde betingelser for pladser med ekstra komfort

Ekstra bagage

Du kan anmode om en refundering inden for 24 timer efter køb af ekstra bagage, eller hvis du blev ombooket til en flyvning, der ikke er fløjet af KLM.

Læs de fulde betingelser for ekstra bagage

À la carte-måltider

Blev din flyvning aflyst eller ombooket, og var dit à la carte måltid ikke tilgængeligt på din alternative flyvning? Så kan du anmode om en refundering.

Læs de fulde betingelser for à la carte-måltider

Adgang til KLM Crown Lounge 25

Du kan anmode om en refundering af din købte adgang til KLM Crown Lounge 25, hvis:

  • Du anmoder om en refundering inden for 24 timer efter købet af valgmuligheden
  • Du ikke har været i KLM Crown Lounge
  • Du har opgraderet til Business Class, så loungeadgang nu er inkluderet i din billet

Læs de fulde betingelser for loungeadgang

Wi-Fi om bord

Det er nemt at få dine penge tilbage for din Wi-Fi-kupon. Vi refunderer automatisk pengene, hvis du ikke har brugt kuponen på din flyvning. Hvis du har købt en kupon men aldrig modtaget kuponkoden, vil du også modtage en automatisk refundering inden for en uge.

Læs de fulde betingelser for Wi-Fi om bord

CO2ZERO

Blev din flyvning aflyst, og tog du ikke en alternativ flyvning? Så kan du anmode om en refundering.

Læs de fulde betingelser for vores CO2ZERO-tjeneste

Fleksibilitet

Vil du føje lidt fleksibilitet til din reservation? Du kan anmode om en refundering inden for 24 timer efter købet af dette tilvalg, eller hvis din KLM-flyvning blev aflyst.

Læs de fulde betingelser for Fleksibilitet