Mistet bagage

Vi er klar over, at det ikke er en glædelig overraskelse at finde ud af, at din taske mangler fra bagagebåndet ved ankomsten. Find ud af, hvad du kan gøre for at løse problemet.

Rapportér mistet bagage

Kan du ikke finde din taske efter ankomsten? Rapporter altid din manglende bagage så hurtigt som muligt. Vi anbefaler, at du gemmer dit bagagemærke, indtil du har modtaget alle dine ejendele.

Hvis du stadig befinder dig i lufthavnen, skal du gå til bagageskranken i bagageområdet for at registrere din manglende taske. Du vil modtage en såkaldt PIR-rapport (Property Irregularity Report) med et sagsreferencenummer. Med dette nummer kan du holde styr på status for din angivelse. Vi vil tage kontakt til dig for at arrangere leverancen, når din bagage er blevet fundet.

Fortunately, in 90% of the cases, we’re able to locate your baggage within 3 days!

Rapportér manglende bagage online

For de fleste destinationer kan du anmelde din mistede bagage online inden for 2 dage efter ankomsten.

Bemærk, at du i øjeblikket ikke kan anmelde din manglende bagage online, hvis du ankommer til en af følgende destinationer: Aalborg, Aberdeen, Bangalore, Belfast, Beograd, Billund, Birmingham, Bristol, Budapest, Cardiff, Cork, Damman, Delhi, Dublin, Dubrovnik, Edinburgh, Genova, Glasgow, Graz, Guayaquil, Hong Kong, Humberside, Inverness, Kiev, København, Leeds Bradford, Liberia, Lima, London City, London Heathrow, Manchester, Moskva, Mumbai, Napoli, Newcastle, Norwich, Osaka, Port of Spain, Poznan, Quito, Rom, Sankt Petersborg, San Jose, Seoul, Southampton, Split, Taipei, Teesside, Tel Aviv, Tokyo, Växjö, Verona og Zürich. Hvis du ankommer til en af disse destinationer, bedes du gå til bagageskranken i lufthavnen for at anmelde din manglende bagage.

Sporing af manglende bagage

Har du allerede rapporteret din manglende bagage? Fra 3 dage efter din deklaration kan du tjekke status i bagagesporingssystemet ved hjælp af dit efternavn og sagsreferencenummeret.

I det sjældne tilfælde, at vi ikke har fundet din bagage inden for 21 dage, bedes du kontakte KLM Kundekontakt. Vi informerer dig om de næste skridt, f.eks. at indsende et krav.